Podpora IT a SLA
Reaktívne služby
- Vaši používatelia (IT podpora L1) alebo správcovia (IT podpora L2/L3) nás môžu kontaktovať prostredníctvom webového portálu, e-mailu alebo telefonicky.
- Nahlásené incidenty a požiadavky vyriešime v súlade s dohodnutým SLA. Každý zákazník má tiež eskalačný kontakt.
- V prípade potreby postúpime incidenty a chyby dodávateľovi riešenia a aktívne koordinujeme potrebnú interakciu.
- Náš webový portál poskytuje prístup ku kompletnej histórii všetkých vašich požiadaviek a online hlásenia. Pravidelné spoločné „service review“ identifikujú príležitosti na zlepšenie našich služieb.
Proaktívne služby
- Vďaka proaktívnemu monitorovaniu vás môžeme upozorniť na výpadky služieb alebo napríklad na blížiace sa vypršanie platnosti certifikátov.
- Naše pravidelné automatické a manuálne checklisty odhalia možné nesprávne konfigurácie.
- Náš technický spravodajca vás upozorní na známe chyby, kritické zraniteľnosti alebo významné zmeny v používaných technológiách.
- Pravidelnou analýzou nahlásených incidentov identifikujeme potenciálne problémy v používanom riešení a navrhujeme nápravné alebo preventívne opatrenia.
- Odporúčame a v spolupráci s vami aktualizujeme jednotlivé komponenty riešenia.
- Pravidelné konzultačné dni zabezpečujú neustály vývoj riešení podľa vašich potrieb a aktuálnych trendov.
Naša certifikácia
- Odbornosť našich špecialistov je neustále overovaná. Všetci naši technici prechádzajú pravidelným procesom certifikácií na podporované technológie.
- Certifikát ISO 27001 Systém riadenia informačnej bezpečnosti – našim zákazníkom zaručujeme ochranu ich citlivých údajov a informácií.
- Certifikát ISO 9001 Systém managementu riadenia kvality – neustále zlepšujeme kvalitu služieb poskytovaných našim zákazníkom.
Ostatné služby
- Rozšírením nášho centra IT podpory je proaktívna ochrana pred bezpečnostnými hrozbami – služba Managed Detection and Response.