DECATHLON prechodom na mobilné telefóny ušetril veľa práce. Zamestnancom v predajniach aj IT technikom.
Keď zákazník príde do predajne športových potrieb DECATHLON a spýta sa ktoréhokoľvek zamestnanca na dostupnosť vybraného výrobku, zamestnanec mu odpovie okamžite bez toho, aby musel ísť do zadnej časti počítača alebo sa pýtať kolegov. Všetky informácie nájdete v aplikácii v mobilnom telefóne. O správu viac ako 600 mobilných telefónov v českých predajniach sa stará System4u – a IT oddelenie spoločnosti DECATHLON s tým má len minimálne starosti.
Podnet na vytvorenie centrálnej mobilnej aplikácie prišiel z Francúzska
Ešte pred niekoľkými rokmi pracovali zamestnanci spoločnosti DECATHLON rôznymi spôsobmi – niektorí na firemnom počítači alebo tablete, iní na osobnom mobilnom telefóne. Keď potom prišla požiadavka z materskej krajiny Francúzska, aby všetci používali centrálnu mobilnú aplikáciu, nastali prvé problémy.
“Veľa ľudí malo vo svojom mobile alebo tablete staršie verzie aplikácie, ktoré potom nekomunikovali dobre s novšími. V oblasti IT sme nemali ani potuchy o tom, koľko zariadení v skutočnosti vo firme máme. Všetky mobilné telefóny sme nastavili a aktualizovali ručne. Starostlivosť o to všetko úplne preťažila jedného človeka, ktorý často ani nestíhal.”
Situácia bola dlhodobo neudržateľná, preto spoločnosť DECATHLON prijala rázne rozhodnutie. Zakúpili pre svojich zamestnancov mobilné telefóny Samsung a nechali spoločnosť System4 nasadiť technológiu na ich hromadnú správu a zabezpečenie – Samsung Knox Configure.
Obrovská úspora času
„Mali sme niekoľko požiadaviek, z ktorých nebolo možné ustúpiť. Najskôr by sa malo zobraziť logo DECATHLON a po zapnutí každého telefónu by mala zaznieť zvučka. Chceli sme tiež mať jednotnú tapetu a uzamykateľnú obrazovku na mobilných telefónoch a tiež aby všetkých 13 firemných aplikácií, ktoré používame, fungovalo správne. Zároveň sme dúfali, že technológia uľahčí manuálnu prácu pri nastavovaní telefónov.“
Nasadením a nastavením technológie Samsung Knox spoločnosť System4u tieto požiadavky splnila. Nové telefóny sa automaticky nakonfigurujú ihneď po spustení a zamestnanci získajú prístup ku všetkým aplikáciám, na ktoré majú práva v rámci svojej pracovnej pozície. Vďaka týmto aplikáciám môžu napríklad okamžite zistiť aktuálnu skladovú dostupnosť tovaru alebo vytlačiť faktúru priamo z telefónu.
Výsledok? Ušetrenie množstva práce
V predajniach DECATHLON v Českej republike je dnes približne 670 mobilných telefónov. Ak by ich IT oddelenie spravovalo všetky manuálne, zabralo by to desiatky hodín mesačne. Takto zaňho väčšinu vecí vybaví zákaznícka podpora Samsung Knox Configure a System4u.
Ideálne pre všetky kamenné predajne
Chcete, aby aj vaši zamestnanci v dielni alebo v teréne mali prístup ku všetkým informáciám a neboli závislí od počítača alebo notebooku?